2012-01-06

Fredag

Ojdå... Här går visst tiden...
Nu e det plötsligt fredag!

Har försökt att bekanta mej med min nya telefon. Börjar förstå mej på den lite grann... :)
Har du förslag på bra appar? Hojta till då i så fall.

En app som var helt otroligt bra är iZettle.
Världens bästa grej!
https://www.izettle.com/se/

Istället för stor klumpig kortläsare laddar du ner appen. Du kan vara privatperson eller företagare, spelar ingen roll.
Dom skickar hem en liten dosa som kopplas på laddningsstället på din iPhone och kostnaden som blir är att dom drar en viss procent på det som din kund betalar in till dej.
Sedan synka du den mot ett konto och den kostar INGENTING! Att komma igång är enkelt och du slipper krångliga avtal, bindningstider och fasta månadsavgifter.

Idag har Eskil varit lite grinig.
Ibland känns det som att han har långtråkigt. :D Det kanske inte e så roligt med bara mamma och inga syskon och inte pappa? Imorgon ska Sara få komma på besök iallafall så då kanske han tycker att det e roligare.
Mitt på dagen så somnade vi båda två och sov bort en timme eller två, så jag som hade varit så redig och försökt vända tillbaka dygnet e inte det minsta trött nu efter att jag sovit på dagen... Så dumt.



Vi övar oss på att sitta.
Det går bra en liten stund, men sen ramlar han.
Esko e det nya vi kallar han...

Esko, Risto ja Kati. Saara ja Sohovi. Meidän perhe! :D



Nått jag däremot e är TÖRSTIG!
Undrar vad jag ätit som gjort mej så törstig... Kan inte minnas att jag ätit nått salt...

Nehepp... Got to go and drink... en hink med vatten...

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback