2012-01-18

Onsdag

Gullefisen växer så det knakar! Han har börjat säga mamamam och bababa och det e så gulligt! :)
Mamma-hjärtat smälter även om jag vet att det bara e ett ljud för han och han inte har en aning om vad det betyder, men det betyder mycket för mej!
Varje gång jag tar upp han så brukar jag säga mamma till han, så han har väl snappat upp det där och tycker det känns roligt att säga?



Dom här första dagarna på veckan när mina andra barn är hos sin pappa är Eskil jättetrött. Han sover HUR mycket som helst. Nu e det tyst och lugnt och då kan han väl slappna av.
När Sara och Sofia är hemma så sover han inte alls lika mycket. Då händer det alltid massa spännande så man har inte tid att sova... tänk om man missar nått??? :)

Nu sitter han upp också så väldigt bra alldeles själv.
Datorer, fjärkontroller och telefoner e så klart det roligaste som finns såsom sladdar! :)



Han kan navigera med sin gåstol också helt otroligt bra.
Idag satt jag och Soili och hennes väninna Maritta i köket och Eskil och Chris var i vardagsrummet. Då hör han att vi sitter där inne och pratar och åker själv med sin gåstol hela vägen från vardagsrummet till köket för att vara med oss! Så häftigt! Han e ju bara fem månader! :D
Dags att köpa grind till trappan!!!
Har du några förslag på någon bra grind? Vilken ska man köpa?

Hoppsi-doppsi!
Nu e klockan mitt i natta... Got to go to bed!
Men dock inte 03.30 som det står under att detta e publicerat...? Klockan e ju "bara" ett...

Hej hopp!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback