2012-01-25

Onsdag

Dagarna går i ett... Tiden rusar förbi.
Eskilkillen växer så det knakar.
Han åker i racerfart med sin gåstol och kan ta sej precis dit han vill.
Han gillar inte höga ljud. Idag visslade jag och då började underläppen darra.
Härom dagen var vi hos kusin Sanna och när hennes dotter började skrika blev Eskil helt förtvivlad och började illtjuta han med.



Sara hon hostar så hon har varit hemma från skolan måndag och tisdag.
Idag fick hon dock gå, även om hon hostade på natten. Hon började bli rätt rastlös, så på eftermiddagen igår fick hon äntligen gå ut och träffa en kompis och åka pulka. Vi köpte en ny i förrgår för 39,90 på Jula - extrapris! :)
Soffan som hon kallar sej vill hellst va inne på sitt rum och pilla med sitt. :)

Händer inte så mycket här för tillfället.
Nu väntar jag på att mina kusiner Sari och Marjo ska komma på vicit. Dom kommer i slutet av februari. Ska bli jättemysigt. Måste hitta på kuliga saker att göra... Har någon nått bra förslag? :)
Maria som har en blogg som jag förljer ska flytta hit och frågade om tips vad man gör i Gbg.
Ja, vad gör man tänkte jag... Det var en bra fråga.

Rätt lugnt här hos mej. Allt lunkar på som vanligt.
Vanlig vardagslunk med två som ska till skolan och bäbisgos. Mysigt. Och roligt! Han e så himla rolig. Gör massa roliga saker, jag skrattar ofta högt.
Nu gör han massa konstiga miner med sin mun! Det ser helt knasigt ut! Vänta, jag har nog tagit bilder på det...
Ska rota fram.

Här e dom:





Hahah! Så tokig!



Sötis med två riskorn... :)
Det buktar väldigt på ena sidan i överkäken på höger sida också så jag undrar om den snart e på väg med...
Han har dock slutat bita mej och det e väldigt skönt för det gjorde han innan och man var ju på helspänn varje gång man skulle mata han!

Försöker med lite pureér varje dag men det e fortfarande ingen jättehit. Söta grejer går bättre. Mango, blåbär och banan e gott. Men inget han vill ha mängder av. Vanlig mat e inte alls kul, efter en liten stund blir han jättearg och vill inte alls ha det.

Han gillar att upptäcka saker. Allt nytt e superspännande!
Tyger, mönster och färger e fortfarande favoriter.
Han gillar sladdar och tekniska prylar också och han har en egen fjärkontroll som han har fått som tillhörde vår gamla CD spelare som gick sönder. :)



Han e så rolig för han försöker alltid härma det man gör men det e ju så svårt!
Som att banka med en sak i bordet! :)



Gulligt. :)

Ha det finemang nu och hoppas ni får en fantastisk dag!

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken fin liten kille :)

2012-01-26 @ 10:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback