2012-01-26

Torsdag

Nattmänniska... det e jag det. :)
Jag älskar när det blir tyst och lugnt och skönt och jag får vara för mej SJÄLV.
Då kan jag tänka och verkligen slappna av.
Försöker ofta att "vända tillbaka dygnet" men jag lyckas inte vidare bra. Jag blir pigg på kvällen...



Kolla fötterna! :D

Rottingfotöljen passar perfekt i vår lilla tomma hörna.
Här vill jag egentligen ha en shäslong... Stavas det så???
Det finns i samma serie som soffan - på Blocket, dom säljs inte längre.
Men just nu får denna lilla fotölj pryda stället så länge. Ska bara skaffa en lite fäll till den.


bild Google

En sån här liten mini-fäll skall inskaffas. En viiiit såklat vad annars?? ;)
Men jag tror dom kostar en del... minst en femhundring iallafall...
Jag kanske hittar en på loppis??? :)

Ovanför fotöljen har jag tänkt att ha en av hyllorna jag fyndade och lite fotografier.
Har massa ramar på vinden.

Lilla parvel-gullefisen vaknade precis och ville ha lite mat.
Å han e ju så himla fin!
Det e så mysigt att bara sitta där och titta på honom. Han e ju helt perfekt! Underbara unge.
När han sover så längtar jag efter han och vill att han ska vakna. :D Men jag vill ju såklart att han ska sova också så han e pigg och glad! :)
På morgonen när han vaknar så ligger han där och tittar på en och väntar på att man ska öppna ögonen. När man sen gör det så får man världens solstråle-leende. Han blir jätteglad. Så himla gullig!!!
Fantastiskt.

Nu e det dags att sova.

Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad fint att ni har det så bra!

2012-01-27 @ 08:34:19
Postat av: Maria

Fäll an du köpa på IKEA, Rusta mm. Coop brukar sälja ut riktigt billigt så här efter vintern. Betydligt billigare att köpa på något av de ställena men då är det ju inte äkta.

Köpte min äkta för 1050 kr från en bondgård som föder upp får. Där kan man också köpa spillskinn, dvs bitar som är precis lika bra kvalitet men som har en annorlunda form eller färg. Vita brukar vara billigare. Kanske finns någon som föder upp får och tar tillvara på skinnet i närheten av dig?

2012-01-27 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback