Årskrönika 2011

Januari



Var på Leadership i Stockholm



Min kusin marjo kom på besök! :)

Februari



Ultraljud.
Det blir en pojke!!! :)

Mars



Målade om i köket



Sålde alla våra möbler



Fixade inför bäbisen

April

Städar hela huset

 

Tokrenoverar möbler som jag köpt på Blocket och loppisar.

   

Maj

Fortsätter tokrenovera och fynda på loppis



Åt glass och jordgubbar var och varannan dag!



Juni



Mera jordgubbar! Var och självplockade i Säve



Tokrenoveringen av möblera fortsätter



Ny soffa!



Köpte vagn till bebben

Juli



Jordgubbsnoja byts ut mot pajnoja



Renovering fortsätter



Den trettonde kommer ingen bäbis som det e beräknat



Lång väntan börjar... Vi besöker alla Göteborgs museer...



...och slott med omnejd.

Augusti

Efter 2 veckor och 6 dagar blir vår bäbis Eskil vräkt från sin bostad - min mage.
Förlossningen sätts igång







Love of my life!

September





Eskil växer så det knakar!

Oktober



Sara älskar sin lillebror



Namngivningsfest för vår Eskil Aarne Fritiof

November



Eskil får sina första vaccinationer



Vi firar vår första fars dag! :)

December



Eskil får sin första tand... och andra!



Eskil får börja provsmaka på mat.



Julafton.
Vi fick massa klappar, mer än vad vi nånsin hade önskat oss, alla - jag, Chris och barnen.

Tack för ett fint år!

♥ 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Katti! Hoppas att allt e bra med er. Hoppas att ni har haft en fin jul & nyår. God fortsättning. Kul att du har vart inne på min blogg & fb och kommenterat :) Vilken fin års krönika du har gjort :) Ha det så bra! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback