Återblick 2011

Snott från kusin Erika

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Ja... Vi gjorde en pojk och ingen flicka. :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, massa vänner och bekanta som fick barn!

Dog någon som stod dig nära?
Nej ingen detta år som tur e!

Vilka länder besökte du?
Never, never land varje natt.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mer pengar! Mammapenningen e inte så fet!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
2011-08-03

Vad var din största framgång 2011?

Eskil Aarne Fritiof

Största misstaget?
Jag tror inte på 'misstag' utan på att allt har en mening.

Bästa köpet?
Vagnen till Eskil.
Massa massa massa FYND på Blocket och olika loppissar.
Ett gäng med målarburkar! Med dom förvandlade jag alla fantastiska skatter från loppisarna till underbara skönheter!

Min iPhone! Borde köpt tidigare! Fick den i och för sig inte förrän 2012 men jag köpte den dock 2011! :)





Vad spenderade du mest pengar på?

Räkningar.
Loppisfynd! ♥

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Bäbislukt, bäbisgos, bäbisleenden.
Barnen.
Chris - I love you!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Oj... Kommer inte på nån nu... Hmm...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och. Underbart och andra bitar var tunga och jobbiga.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer i nuet.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat.

Blev du kär i år?
Ja! I love of my life:



Favoritprogram på TV?

Downton Abbey

Bästa boken du läste i år?
De målade grottornas land

Största musikaliska upptäckten?
....

Något du önskade dig och fick?
Ett friskt barn

Något du önskade dig och inte fick?
En offspring

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Min man gav mej blommor och hade köpt mat som han skulle laga till mej men jag hann före... hehe.
Men vi åt god kladdkaka till efterrätt som han hade köpt iallafall!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar, men jag valde bort det och valde att vara ledig mer under gaviditeten med tanke på mitt tidigare missfall och efter också för att kunna vara med min son. 



Vad fick dig att må bra?
Familjen.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen. Blir aldrig "sugen" på kändisar vilket min man inte kan förstå...
Jag kan dock inte förstå att man blir "sugen" på en person man aldrig har träffat, fått kontakt med eller ens pratat med en endaste gång! :D
Spänningen mellan två människor när dom möts gör mej... "sugen".

Vem saknade du?

Barnet som aldrig blev.

De bästa nya människorna du träffade?
Vi har underbara "nya" grannar!

Mest stolt över?
Mina fina barn och min man.
Min styrka.

Högsta önskan just nu?
Att familjen ska va lycklig.
Mer pengar kanske... Det blir så mycket enklare. Ja, så nu e det dags att börja jobba mer igen, han e ju dock rätt "stor" nu... ;)


Kommentarer
Postat av: Maria @ Sixtens Mor sa!

Va fint det blev med allt det vita :)

Kul med en resumé av året :) Jag ska försöka göra en resumé av Sixtens utveckling tror jag.. men lite svårt att få tid till det. Sixten är ju väldigt busig och kryper/går (med stöd) i raketfart.. inte en lugn stund förutom när han sover då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback