2012-07-01

Söndag
 
Igår tvingade jag ut min familj på picknick i Kåsjön.
Sara lånade cykel av grannen och Sofia lånade cykel av kusin Sanna. Deras cyklar är hos deras pappa.
Sara och Chris var på men Sofia var föga road. Hon ville inte alls men jag var obeveklig! :D
 
 
 
Efter vår lilla tripp så tog vi en kopp hos kusinen och tjötade en stund. När vi väl kom hem så somnade Eskil som en stock.
Efter en liten stund vaknade han igen och då pratade han väldans mycket. Han kröp fram till mej och petade mej i ögat och sa: ÖGA. Sen kröp han bort och hittade ett gosedjur som han också petade i ögat. ÖGA sa han då med.
Gulligt. :)
 
 
Idag ska mina kids till min mamma. Hon bor i Gällivere/ Malmberget och har en stuga i Överkalix.
Dom brukar mest vara i överkalix men ska denna gången även vara i Malmberget.
Hoppas dom kommer att ha kul! Jag kommer att sakna dom.
Nu blir det frukost!
 
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback