2012-07-02

Måndag
 
Idag e en lite jobbig dag... Har nog lite PMS... :(
Har haft besök av min väninna Helene i morse och det var trevligt i alla fall! :)
 
Min gulliga gubbe e och handlar. Vi åkte allihop, jag och Eskil och Chris och tog en sväng bort till Boris och kusin för att kolla vad som kan räddas av datorn och hade tänkt oss att hinna handla men det var kört.
Eskil var helt slut också så jag åkte hem med honom och han somnade som en stock.
Jag är så himla trött har ingen energi!
Smala linjen dieten går det lite sådär med just nu, känner mej helt omotiverad eftersom jag inte ens hade gått ner ett endaste gram men jag får helt enkelt börja träna nått. Ta med mej på promenad nån!
Har ätit lite salta pinnar idag... det var den stora synden annars har det varit sallad etc...
 
Våra elaka granne Lotta - mitt emot var helt hemsk idag också... Vet ni vad hon ger oss när vi kommer hem?
Jo den här:
 
 
Grymt elakt! Mitt i värsta smal linjen svackan! Oj oj va svårt det kommer att bli att låta den vara ifred...
Chris får ta med sej den till jobbet!!! Ja så gör vi!
(Men jag kanske kan smalka lite först...? :)))
 
(Men bara lite)
 
(Eller kanske en normalstor bit...?)
 
(Nej en liten...)
 

Kommentarer
Postat av: Therese

oj så good den såg ut att vara :) vad är det i?

Postat av: Isabell

Vi kan ju ses och ta promenader i skatås :)

Svar: Hej! Jag tar gärna en promenad i skatås! :)
kattitingeling

2012-07-11 @ 07:08:09
URL: http://blogg.mama.nu/isabella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback