2012-07-05

Onsdag
 
Idag har vi varit rediga familjen. Lämnade bilen på reparation i Mölnlycke och sen gick vi hem därifrån. Tog 4 timmar med några stop för fika och besök hos väninnan i Öjersjö.
Väl hemma somnade vi hela familjen och sov bort några timmar. Vi var rätt trötta! :D
 
 
 
 
 
Storlek 40. Snart ska jag komma i mina 38 kläder. Tack. Gärna...
 
 
Min favvoblomma. Fanns massor efter vägen. Nån som vet vad den heter?
 
På kvällen var vi barnvakt till grannarna.
Dom där elaka grannarna som jag pratade om innan... som vi fick jordgubbspajen av.
Se vad vi fick idag då!
 
 
Det är nästan pinsamt! Jag kan inte ta emot mer gåvor snart. Det är helt sjukt vad vi får massa saker av dom.
Dom är helt undebara, jag är så tacksam för allt! Tack. Det är överväldigande!
Forever grateful! I love you Lotta! Finaste! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Visst är de fina? Det är en Fingerborgsblomma, (digitalis purpurea)fast jag gillar det engelska namnet bäst: Foxgloves:)

2012-07-05 @ 10:09:44
Postat av: Lotta

Det är vi som är så oerhört glada och tacksamma över att ha så fantastiska grannar! Vi uppskattar er mycket! Tack!!!!

Svar: <3 <3 <3
kattitingeling

2012-07-05 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback