2012-07-08

Söndag
 
Idag har jag mått bättre. Inga konstiga attacker eller yrsel.
Är inte hungrig dock... Väldigt konstigt och jag äter nog för lite men jag kan inte få i mej nått.
Det kommer väl.
 
Gick ner till Allum för att handla massa "ny" mat.
Sen gick jag bort till Soili (min pappas föredetta fru som jag brukar säga - hänger ni med? Inte? Nehe... Okej, efter att min mamma och pappa skilde sej träffade han Soili men nu bor inte dom heller ihop längre)
Det var mysigt att träffa Soili, det var länge sen. :)
 
Bilden är snodd från Soilis Facebook sida. :)
 
Har bakat LCHF-bröd idag men dom smakar väldigt mycket ägg. Inte så gott. Nu kikar jag efter nya recept som jag ska testa. Tyvärr tål jag ju inte nötter då och inte heller mandel och ofta är det nötter eller mandelmjöl i många recept. Stora frön har jag också svårt för. Typiskt! Det ska inte vara lätt minsann! :D
 
Jag dricker nog för lite dock har jag konstaterat och den höga fetthalten känns lite för mycket ibland men det e ju det som är själva gundtanken... (orkar inte förklara hur det hänger ihop med förbränningen - det får ni googla på om ni är intresserade)
 
Eskil är sötast i stan.
Idag la han sej ner på bordet med huvudet. Sen låg han där och bara tittade ett bra tag.
Så söt. "Bulle bö" som jag brukar säga. :)
 
 
 
Nu är det godnatt för min del!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: fassan

Juu; jag mår bra. Bor ihop med Elisa i en radhus rätt sentralt i Helsinki. Elisa träffade jag 2005 som du vet. Jag vill bor Finland; det är bra för mig här. Soili o Heidi o Henrik bodde också ett tag här Finland med mig, men barnen o hon ville flytta tillbaka till Göteborg. Flytt kalaset kostade väl miljon klassen ... Men; allt är bra nu för oss alla, även för Soili, Heidi o Henrik. Och jag hoppas att även du har det bästa. fassan

2012-07-10 @ 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback