Allt och alla är äntligen hemma!

Världens bästa grannar hjälpte mej att hämta mina från Landvetter flygplats eftersom alla bilarna var på vift. Två lyckliga, nöjda barn kom hem med en extra väska så klart i vanlig ordning.

Barnen hade fått mammas alla kläder och skor och allt möjligt!

Efter en stund när dom landat och Eskil somnat ringde kära maken och sa att han var framme med bilen.

Han var trött men lycklig - alldeles salig och så nöjd. Han sa att han var kär, så bilen var till hans belåtenhet! :)

Jag tog en provtur jag med och det var ju inte alls så svårt att köra automat. Man får bara tänka till lite när man bromsar och börjar treva efter kopplingen.

Så nu har jag alltså alla hemma på plats och en ny(are) bil på parkeringsplatsen.

Chris är rätt trött! Ska slänga honom - och Sara i säng!

Ha det!

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback