Driving the car

Har varit ute och crusat med vår bil. Vi körde ut på motorvägen så jag fick känna på hur det känns att gasa lite och det var jättekul. :)

Jag ska nog lära mej att köra detta åbäke också så småningom! Har ju haft en stor Volvo en gång innan. Den kallade jag för rymdskeppet.

 

Har varit och hälsat på kusins fantastiska make Boris också. Han hade fixat ihop en dator till Fia eftersom våran  - som hon hade i sitt rum - crashade dagen innan dom åkte till mamma.

Vi körde den då till Boris och hoppades att han kunde laga den men den var bortom all räddning!

Hon verkar nöjd där nere i sin it-bunker i alla fall och Boris lärde henne massa nya grejer om datorer så hon var väldigt glad.

Vi får helt enkelt skaffa en ny bra till henne så snart vi får in lite mer pengar. Nu känns inte så aktuellt när man precis skaffat bil och snart ska till Stockholm på semester. Bara hotellnätterna där går på fyra tusen...

 

Nu blev jag alldeles kåmig efter maten... Oj oj. Somnar nästan här i soffan!

Gäsp! Ska gå och haffa lite kaffe! Hej hopp!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback