2012-07-24

Tisdag

 

God morgon

 

Eskil sov jättebra hela natten men vaknade ganska tidigt. Halv sex.

Där efter petade jag in nappen stup i kvarten ända till kl sju när Chris gick upp med honom.

 

Jag kunde inte somna på kvällen och sov dåligt hela natten.

Min dotter är väldigt trotsig just nu och jag känner mej rent ut sagt så jävla förbannad hela tiden på hennes dåliga beteende. >:(

Hon kan konsten att driva en till vansinne. Hoppas på bättre dag idag men kväll framför allt!

 

Vad ska man hitta på idag då? Kanske ska börja med lite frukost...?

En kopp kaffe i alla fall... :)

 

Här är några bilder från igår:

 

 

Jag och Eskil på Mc Donalds.

Fanns inte riktigt nån LCHF-käk där så det blev en stor vatten för mej! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback