Nu har dom åkt!

Och det blev tyst och tomt...
Men dom kommer att ha det så roligt! :)
 
Underbara ungar!
 
Efter att vi dumpat kidsen på Lanvetter åkte vi hem och hämtade vår havererade dator och åkte hem till kusin vitamin för att fira hennes gubbe Boris som också tog en titt på vår dator. Tyvärr fanns det inget att göra så det var kört... :(
Typiskt att den skulle dö nu när det snart är semester och vi planerat annat, lite småäventyr, ny bil, laga den gamla mm... Kunde den inte hållt ett par månader till när jag har fått lite lön?
Nejdå. Den skulle dö NU!
 
Vi fick med oss lite pussel från Sanna och en annan leksak. Fick nostalgitripp, det var ju Sara och Sofias gamla pussel ju! Dom går runt runt... :)
Ute på deras framsida åkte Eskil bobbycar och det verkade han tycka va roligt. En sån får vi införskaffa sen också, men först får han väl typ... lära sej gå kanske? :D
 
 
 
Vägde mej när jag var hos Sanna också.
Jag har inte gått ner ett endaste gram. Tji fick jag för det för att jag har ätit nyttigt i en hel månad.
Jag syndar varje lördag - det är min day off, men vadådå? Nått jäkla gram ska man väl gå ner ändå eller?
:( Sur.
Jaja... det var bara att gå hem och göra smalmat och se glad ut...
 
 
Nu tror jag min make och son har somnat...
Hoppas ni får en trevlig vecka!
 
Puss!
Trackback