2012-06-06

Onsdag

Idag var det då nationaldagen. Okej, hipp hipp hurra.
Ungefär så mycket man firar eller? Man skriver grattis Sverige på Facebook.

Jag tänkte dock "fira" med jordgubbar som vi handlade igår kväll men dom var puts väck! Var fasen har gubben gjort av dom? Undrade jag och rotade igenom hela kylskåpet. Sen gick jag ner i hallen... Vi kanske glömde dom där? Men icke...
Till slut kikade jag ut och där stod dom på det lilla bordet! :D Där har dom stått hela natten, tur man bor där det e hederligt folk så ingen hade snott dom!

Eskil sover och Chris är och cyklar nationalvarvet eller vad det nu kallades. Tio mil. Undrar om han lever när han kommer tillbax?

Japp men då ska jag ta och käka lite jordgubbar då!
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback