2012-06-18

Måndag

Idag missade jag BVC-tiden! Typiskt snurriga mej. :(
Vi fick en extra tid eftersom Eskil inte hade gått upp i vikt sist och klockan ett skulle jag varit där...
Försökte ringa men deras telefoner var ut funktion!
Då tänkte jag att jag chansar och åker ner. Förhoppningsvis är hon kanske kvar... Men det var hon inte, det var dock hennes kollega så jag fick väga Eskil hos henne och då visade det sej att Eskil hade tagit igen sig och var nu tillbaka på sin kurva. Det var ju bra.

Har ägnat dagen med att städa.
Eskil verkar bättre idag. Han har varit gladare och till och med ätit mat.
En hel vecka har han inte velat ta nått annat än välling.

Jag känner mej som en ny människa.
Jag orkar fixa håret, sminka mej. Jag vill köpa nya kläder och ta hand om mej själv.
Det har jag inte gjort på flera månader. Känns bra. Man kanske ska börja äta sallad om man har gått in i väggen?

Ha en fin vecka.
Det ska jag ha.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback