2012-06-24

Söndag
 
Midsommar firades i Dalslands djupaste skogar hos faster Merja och hennes Seppo.
Vi åt massa gott, Merja hade bakat dom ljuvligaste ciabatta-bröden som vi glufsade i oss som hungriga vargar, drack underbara Lonkero (Longdrinks) och spelade och skrattade.
Jag fick som uppgift att göra en midsommarstång också och alla barnen och några av oss vuxna dansade runt den.
Det var mycket trevligt men det var också skönt att få komma hem och bara vara helt för mej själv med Eskil i tomma lägenheten. Chris jobbar och kommer hem vid sju. Dom stora barnen är hos sin pappa.
 
 
 
 
Dom andra åt nötter... Jag skyllde på att jag var allrgisk! :-O
 
Eskil trivdes som fisken i vattnet.
 
Anna gillar jordgubbar
 
 
 
Eskil och Alice (min kusin Sannas yngsta dotter)
 
Ha en fantastisk fortsättning på veckan!
 
Love K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback