2012-06-27

Onsdag
 
Idag jobbade Chris och jag har haft en riktig Fia-dag.
Först var det dock tandläkare med Sara. Hon hade en ihålig tand! Tandläkaren var lite förbryllad. Det var alltså inget karies där i utan bara tomt i mitten. Märkligt. Den fylldes i så att det inte blir karies där vilket är lättare att bildas när det är tomt.
 
 
 
 
När vi hade varit där ville Sara leka hos en kompis och då tog jag med mej Sofia till Allum.
Henne får man tvinga att köpa kläder och efter mycket övertalning och flera ångestattacker från henne över hur dyrt det var så fick jag köpt ett par byxor och en t-shirt till henne. Sen tog vi en glass... eller ja, hon -jag drack kaffe och åt jordgubbar. :)
Sofia gick in i bokaffären och hittade en bok och blev alldels överlycklig över att jag köpte den till henne.
Mycket tacksamt barn. Det är så roligt att köpa saker till henne. Sötis.
 
 
Imorgon klockan nio har jag ett spännande möte...
Håll tummarna! :)
 
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Betts

Åh, jag ryser alltid när jag ser tandläkabilder. Tycker inte om det!
Va ovanligt att ha en tonårstjej som inte vill ha kläder, det brukar ju va tvärtom.
Annars verkar allt va bra med dig?

Svar: Allt e bara bra! Hoppas du mår bra med! :)
kattitingeling

2012-06-28 @ 01:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback