Shopping

Köpte en ny mössa till Eskil för den förra var för liten.
Kostade hela 116:- 
Rätt dyrt tycker jag då som fick två mössor från Ica för 10 kr. ;)

Sen åkte jag till Jysk och köpte korgar som jag ska ha trädgårdsredskap och krukor i på min uteplats.



En korg skymtar här under bänken som jag har för avsikt att måla nu i helgen. :)



Tre av korgarna fick komma upp på hatthyllan. Ordning och reda gillar jag! :)

Ännu mer shopping...
Igår var vi hos Chris bror Andreas och köpte deras gamla bilbarnstol.
Den som vi lånat av Sanna börjar bli alldeles för liten.



Nu har Eskil somnat.
Somnade nästan i maten, så jag ska lägga mej jag också. Nattis!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Samma bilstol som Isak:))

2012-06-08 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback