2011-03-01

Torsdag

Känner mej som jag vaknat upp ur en lång dvala. Som om jag sovit i flera år!
Lättnad och lugn sköljer över mej och jag känner mej upprymd!
Å vad skönt. Nu ska jag vara JAG. Bara jag. Jag har inga måsten, jag tar allt bara som det kommer. Inga måsten, ingen stress, ingen press.
Märkligt.
God morgon!

Idag är det exakt fyra år sedan vi flyttade till vårat hem här.
Första mars 2007 flyttade vi in här och det var värsta persen! Chris lägenhet var inte riktigt färdigrenoverad så januari-februari gick åt till att han tokrenoverade. Sen stylade vi den och så flyttade vi ut massa av hans saker till min lägenhet. När hans lägenhet var såld flyttade vi alla hans saker och möbler till min lägenhet och städade ur hans.
Sen åkte vi med rubbet till detta nya och då hade vi min lägenhet kvar att städa!
Två hem skulle bli ett också! Oj vad vi hade saker. Vi slängde och skänkte och sålde på blocket. Crazy!

Go natt på er allihop nu!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara ge massor av kärlek till dig och din familj, måste kännas fantastisk att vakna upp och känna det du känner idag. Avundas dig lite, är inte där än, men tankarna finns. Du är fantastisk <3

2012-03-02 @ 10:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback