2012-03-05

Måndag

Nu på sista tiden så har jag ibland suttit här i min soffa eller vid mitt köksbord med en kopp kaffe i handen och insett att jag inte måste stressa!
Blir lika förvånad och lättad varenda gång när jag kommer på det.
Jag är så van vid att stressa, titta på klockan och känna ångest över att klockan går, att dagarna smiter ifrån mej och att jag borde göra massa massa massa mer hela tiden så nu när det inte är så längre känns det väldigt ovant.

Livet är till för att njuta inte springa runt och stressa. Inte för mej i alla fall.
Jag har inte sett det uppenbara utan bara ångar på. Blundat.

Men nu: Harmoni.

Underbart.


Kommentarer
Postat av: Therese

Underbart! Vad är receptet för att lyckas finna harmoni? :-)

Postat av: Maria @ Sixtens Mor sa!

Låter bra det!

Men vad är det du gjort/beslutat inte göra? nyfiken :)

2012-03-05 @ 10:29:01
URL: http://sixtensmorsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback