2012-03-17

Lördag

Mina önskningar går i uppfyllelse verkar det som! :)
Har idag varit i världens underbaraste skattkammare och glott på underbara ting. Ville ha allt hon hade i sin affär och allt hon hade på sitt lager.
Köpte en antik växasäng till Eskil.
Hade gärna plockat med mej ett och annat också om jag varit lite rikare.



http://www.dufva-antikt.com/

http://dufva.bloggagratis.se/

Öppettider
Fredagar 11-18
Lördag 10 -14

Besöksadress: Kronhjortsgatan 2
41268 Göteborg
(bakom ryska ambassaden, S:t Sigfridsplan)
Telefon: 0703967282 

Gå dit! Massa fina saker och bra priser!

Sängen var i alla fall jättesöt! Å vad fint det kommer att bli i hans rum när vi är klara. Missade så klart att ta kort på den... Dumt. Men ni får se den på tisdag!
Sängen fanns inte i butiken eftersom det var så litet där så vi stämde träff efter stängning utanför hennes lager för att kika på den och där inne i lagret fanns så många underbara ting!
Blev helt sjuk och visste inte var jag skulle titta. Såg bara massa fina grejer var jag än vände.





Här kan man i alla fall skymta sängen lite.



Ringde till min mamma och hon sa att hon skulle sponsra Eskil med målarfärg så vi kan måla hans rum och slipper ha rosa. :)
Ska bli så roligt! Hoppas hon gör det fort så jag kan sätta igång snarast möjligt! Känner mej jätte-inspirerad!

Våran bil är ju så pluttig så tyvärr fick vi inte med oss sängen idag men jag ringde kusin Sanna och vi får låna hennes bil på tisdag så då kan vi åka och hämta sängen.
Längtar! :)

Nu måste jag nästan börja fixa lite här hemma eftersom det kliar i fingrarana så!

Hoppas ni har en fantastisk lördag.

Love K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback