2012-03-21

Onsdag

Nu börjar jag bli lite smått trött på kaoset.
Det är en sak när vi e själva jag och Chris och Eskil. Men sen när Sara och Sofia kommer och ska va mitt i kaoset känns det extra mycket kaos.

Målandet drar ut på tiden.
Om man besvärar sej med att börja tapitsera ett helt rum så kan jag inte begripa varför man inte bara tar sej lite, lite extratid och gör det ordentligt. Hur svårt kan det var att tex. ta bort listerna och sätta dit dom sen EFTER tapitseringen. Jag lovar - det blir snyggare och bättre. Nu har han tapitserat så tapeten kommer PÅ listerna men inte på alla ställen utan bara på vissa. Chris fick gå runt och skära bort tapetbitar runt hela rummet och över listerna eftersom det satt fast där.
Fantastisk hemmabyggare som bott här innan!
Blev inget med målning igår med andra ord och inte ens tejpande för jag var helt slut. Hade ju gått upp kl fem. Gick och la mej elva och alla som känner mej vet att det nog är nått slags rekord! :D
Jag lägger mej aldrig innan halv ett i vanliga fall!

Nu e det dags att lämna Saris på skolan och vid elva ska jag träffa min vän Isabell och gå på öppna förskolan med henne och hennes son Johannes.
Ska bli roligt.
Vid tre ska jag träffa en annan vän som heter Anna. Hon har en dotter som heter Alma.

Ha en fin dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback