2012-03-22

Torsdag

Eskil har långa armar! Han har börjat åka fram med in gåstol till blommorna i fönstret och sträcka sej efter dom. Han når dom nästan och jag säger NEJ NEJ NEJ. Då vänder han sej om och tittar på en och skrattar. SÅ kul! Han kan ockå sno saker från vardagsrumsbordet så det gäller att lägga allt i mitten eller nån annan stans. Buse.

Tack för tips i bloggen om annat som gör att man kan dämpa stress. 
Alla är välkomna med mer tips! Skriv ett inlägg! Jag gav ju bara några av mina och vad som hjälpt mej. Vad har hjälpt dej?

Igår började jag tejpa lte lister i Eskils rum.
Chris jobbade hela dagen igår och även idag så jag väntar in honom lite med målning. Skulle kunna sätta igång själv såklart men jag vill gärna ha lite moraliskt stöd. :) Nån som står och tittar på lite och säger: Va bra... Ja, gör så. :)





Eskil skriker som en ringvålnad. Verkligen det rätta ordet för det RINGER i öronen efter hans vrål. Aj!
Hade man inte tinitus innan så lär man få det nu!
Han kanske skriker av oro för hur det ska gå med hans pension. Han tyckte det var dags att börja planera det nu...

Eskil vaknade kl. halv sex i morse och då gick jag upp och gjorde välling istället för att amma,
Sen somnade vi en liten stund och vaknade när klockan ringde sju.
När barnen hade gått till skolan åt Eskil lite gröt och sen gick vi och la oss och sov igen och sov till NU! Ammade nu först när vi vaknade Så det blev en lång stund utan amning. Från kvällen kl tolv när han vaknade till och jag kände mej som Dolly Parton till nu kl ett. Tretton timmar.
Att minska med ammningen har gått bra. Så nu får vi satsa på längre upphåll än 13 timmar...

Nu får vi klä på oss för Sara ska hämtas!
Verkar vara underbart väder!!! :) I love!

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback