God kväll!

Sitter i soffan och kollar på nån film.
Eskil sover bredvid mej. Gulligast i stan! Han håller filten som en snutte. :)



Jag försöker trappa ner lite med amningen så smått. Ibland får jag lite frossa när det börjar bli för fullt.
Behöver inte paniksluta men försöker trappa ner kraftigt så jag kan sluta snart.
Om det blir jättetufft så får jag söka hjälp och få medicin, men det e klart att det känns om man plötsligt ska amma mindre...



Här e en populär lek just nu.
Att få massa nappar i en burk eller skål och så får man plocka dom ut och in. Jätteroligt! :)

Nu borde jag gå och sova. Är lite trött... Chris jobbar ikväll och kommer inte hem förrän vid tre i natt.
Saknar honom.
Idag svämmar mitt hjärta över av kärlek till dig min underbara man. Tack för din kärlek. Så mycket du älskar mej! Det är så fint och vackert och jag blir alldeles rörd och tagen. Jag är väldigt lyckligt lottad.
Vilken tur jag har haft som har fått träffa dej!
Älskar dej för evigt!

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback