God kväll!

Hejsan svejsan!

Snurrig som sagt.
Skulle fylla i tidraporten att jag jobbat idag på småbarnsavdelningen och jag har lagt den mellan bladen i min kallender. Men när jag började leta efter den i min jobbväska så var inte kallendern där. Jaha? Var e den nu då?
Gick upp till förskolan som jag jobbade på igår och fann sen där. Då hade jag glömt den där då med andra ord och kom inte på det förrän idag. Bra.

Chris och Eskil och hämtade mej efter jobbet och så åkte vi till min studio och tömde den på mina saker. Så nu har jag bara lite produkter där. Skönt!

När jag kom hem fann jag plånboken i brevlådan och lyckan var stor! Jag undrar var den har varit någonstans och vem det är som hittade den. Tack till dej i alla fall som lämnade den i lådan!

Känner mej väldigt lättad över att den har kommit till rätta och då känner jag också genast en stor insepration till att fortsätta städandet och röjandet! :)
Har nog nästan bestämt mej för ljust beige i Eskils rum.
 Vill ha ett litet vitt bord och stolar till honom där, en växasäng, matta och gardiner.
Men först och främst ska jag börja med färg på väggen. Det andra får komma sen. Nån gång i framtiden.
Får hålla koll på Blocket och se om det dyker upp nått där ibland...

Kram till er!

// K


Kommentarer
Postat av: Therese

det finns jättefina beigha tapeter med små vita prickar. Boråstapeter-boheme



kolla in den här:



http://blogg.addsimplicity.se/2011/03/17/sneak-peak-pa-vart-barnrum/

2012-03-15 @ 21:41:00
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback