Hejsan svejsan!

Nu e jag Dolly igen!
Fick tipset om Ipren men jag har inget Ipren hemma. Måste köpa. Vill ha pizza och tänkte att jag skulle köpa det sen när Chris kommer hem och då kan jag köpa värktabletter samtidigt.

Eskil sov i två timmar i alla fall.
När han vaknade var han tjurig. Vi åt lite mat men han blev inte riktigt nöjd. Efter att vi badat lite så gjorde jag välling igen. Men nu funderar jag på hur det ska gå när det sprängs så. Jaja... Jag får hitta på nått.

Tog tag i linneskåpet när Eskil sov.
Ska tömma det på handdukar och bara ha lakan och påslakan där. Alla handdukar får bo i skåpet där jag hade Eskils kläder innan för hans kläder är ju nu i hans nya rum.
Men jag hann inte klart för han vaknade.

Just nu känner jag mej trött och sprängfylld. Då får jag en jobbig rastlös känsla i kroppen.
Hungrig också. Ska göra lite korv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback