Klockan är tolv... men egentligen bara elva. För mej.

Missade ju helt att vi skulle flytta fram klockan.
Till vår inredningsparty skulle jag va hos Yvonne kl två och när klockan började bli tre så undrade hon lite var jag var...
Ja, jag var hemma och målade väggar i Eskils rum juh! :)
Nu är det klart i alla fall. Väggarna. Kan ni tro det???
Det är klart! Wohooo!

Idag har jag varit väldigt trött. Eskil sov ju inte så bra. Han vaknade flera gånger på natten och sen vaknade han vid sju. Chris är ganska morgonpigg och brukar gå upp med Eskil men nu har han ju varit sjuk så jag gick upp idag. Chris önskar sej helst att få gå och lägga sej tidigare och det får han gärna. Om jag får slippa! :) 
Jag städade hela övervåningen och när Chris vaknade så hjälpte han till.
Sen satte vi igång med målningen.
Jag hämtade också ner bord och stolar från vinden som vi har på balkongen. Älskar att sitta där på våren och sommaren och dricka kaffe på morgonen.
Ska nog åka till Blommigt och Prickigt och fynda billiga blommor i framtiden så jag får härliga blommor på balkongen snart :)

Idag stod Eskil alldeles själv hemma hos Yvonne.
Duktiga killen!









Duktiga killen.
Han råkar ha värsta mykläderna på sej för han sov i vagnen innan vi åkte till Yvonne och hade sin overall på sej. Då vill jag att han ska ha bekväma goa kläder under så att det blir mysigt att sova, men man kanske inte vill gå bort i sånna kläder.
Mitt minne e som sagt lite snurrigt... :)

Vi hade i alla fall en väldigt mysig dag.
Ni ska få lite goa bilder på Yvonnes kök här också. Dom har det ju SÅÅÅÅ fint! Drömhus!



Kvarnen har hon fått av mej. Den var blå och hon målade den vit.
Den blev jättefin! :)





Nu är klockan då tjugo i ett...
Ska nog gå och sussa nu.

Natti natti! // K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback