På G nu...

Nu slipar Chris inne i Eskils rum så vi får bort skarvarna och slipar ner det han har spacklat.
Jag har tejpat runt en spegel som sitter fast på väggen.
Det är tre rutor av en spegelvägg som satt där sedan vi flyttade in. I Fias gamla rum som är Saras nu sitter likadana tre seglar på varandra.
Jag ska måla en vit slingrig ram runt den när vi fått på den beiga färgen så det ser ut som en antik gammal spegel. :)

Här får ni tips på hur man målar möbler om ni vill.
Det är Vita Dårhuset bloggen som jag följer som tipsar. Hon slipar ALDRIG. Jag slipar alltid. :) Jag kanske har nått att lära mej av henne.
Se
HÄR



Slipnisse.

Det är helt dammigt där inne. Gick inte att andas... Fy.
Men nu ska jag till stan och hämta den där mattan! :)

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Therese

vad spännande att se förvandlingen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback