Röjning ala grande

Nu e vi igång på allvar.
Oj va vi har röjt och Chris har burit möbler och skruvat ner hyllor och skruvat isär möbler vi inte ska ha. Burit ner saker från vinden som ska slängas på tippen imorgon och burit upp saker på vinden som vi inte längre ska ha här.

Jag har städat skrubben under trappen.
Den e klar! Wohooo!



Har slängt en del skor och vissa ska till Östhjälpen. Några kanske jag kan sälja? Har skor som inte e använda... Så dumt.

Eskils rum är tömt.
Nu ska jag börja tejpa med maskeringstejp.
Men vi e rätt trötta nu för Eskil e grinigast i stan idag. Inte alls så där nöjd och glad som han brukar vara.
Ingenting verkar kul.





Beige ska det bli.
På tisdag ska jag träffa en dam och hämta en matta också som är grön och blårandig.
Ska nog ha dom färgerna...



Bild annonsörens på Blocket.

Men nu blir det Äkta människor.
Kram på dej!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback