Så klart att jag inte orkade vänta med inredning!

Var bara tvungen att sätta upp hyllorna i Eskils rum...
Usch va dammigt. Måste dammtorka. Och bokhyllan med och allt annat. Listerna! Å fy va smutsiga... Och dörren, den får jag tvätta...
Sen var det ju käckt om möblerna inte stod mitt i rummet utan att man kunde skjuta dom mot väggen.





Å vad fint det blev... Jag kanske ska hämta upp sängen och ställa den här. Jag menar bara så länge... Gulligt. En kudde där i måste han ju ha...och en nalle. :)
Hattlådorna kan jag ställa uppe på hyllan så länge... och en liten nalle där med. Och så lite grejer i bokhyllan och och och... :) Heheh... typiskt mej.



Det står där lite så länge. ;) Bara så man får en känsla i alla fall. Så får vi se hur vi ska ha det sen.
Skänken ska ju upp också.
Sängen måste deffenetivt målas. Beige och gult var inte så snyggt.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh så fint han kommer att få det i sitt rum :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback