Spegel spegel på väggen där...

...säg mej vem som vackrast i landet är.



Eskil så klart.



Vi använder bokhyllan som mall...



Den blir bra! :)



Neee... den blev ju för stor!
Visste jag väl... ;) Men jag ville visa er principen.





Får förminska...







Måla av...



Mäta på sidorna... tog tre cm.



Kommer bli för smalt... :(



Får göra om...



Använder samma mall nere som jag hade uppe.



Eskil somnade... :)



Då e det bara att måla!



Hello! Sist ni såg mej i den här snygga outfiten hade jag lite större mage tror jag... :)



Första strykningen klar. :)
Nu får jag vänta tills det torkar ordentligt och sen ska jag leta reda på en smalare pensel så kannterna blir lite rakare.
Här kan jag inte använda maskeringstejp för att få exakta linjer för tejpen river med sej färgen från tapeterna...

Ska ta tag i en krokanordning också och måla den vit...

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback