Tack för ditt inlägg i min blogg! :)

Tack Alexandra för inlägget i min blogg!
Vad kul att du har börjat jobba med Mary Kay. :) Grattis till dej,
Som sagt kommer det nog inte bli så mycket alls om konsultjobbet här i denna blogg på ett bra tag.
Min läkare sa att jag hade "akut stress". Behöver lära mej att bara sitta och ta det lugnt och ta igen mej.

Vill du läsa hela min resa så kan du gå tillbaka i gamla inlägg.
Kategorin heter Mitt jobb.

Jag har kommit till 2010 ungefär med kategoriseringen så vill du läsa ännu mer inlägg får du gå tillbaka på arkiv.
Började som konsult augusti 2008.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria @ Sixtens Mor sa!

Ja gör bara sånt du mår bra av. Vet hur svårt det är att inte stressa och bara ta det lugnt. Har oxå varit sjukskriven för att varva ner. Länge sen nu men det har lärt mig att alltid lita på min magkänsla och tänka på mig själv mer.



Ta det lugnt och njut av småbarnstiden nu :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback