2012-05-17

Torsdag

Igår var jag jättesjuk.
Kände förra natten att jag hade väldigt ont i halsen och hade svårt att sova och så gick jag på tabletter hela dagen. Men sen på eftermiddagen tog jag ingen tablett och febern steg och jag blev jättesjuk.
Låg i soffan och frös under fem täcken.
Idag är jag lite bättre. Tror jag. Har tagit tablett så jag vet inte säkert. Men jag har inte lika ont i halsen. Febern brände väl bort det mesta...

Nu har vi sovit jag och Eskil och ska äta lite mat tror jag.
Just nu leker han i vardagsrummet och har spridit ut alla leksaker ur korgen över hela golvet.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja om det håller i sig ;)

Postat av: Cecilia

Krya på dig gumman.

2012-05-17 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback