Bästa dagen...

...på länge blev det även om det började så tråkigt med underkänt på BVC, trötthet och ingen lust att städa.

Jag hade precis börjat städa och kommit igång ordentligt när Sara ringde och ville bli hämtad från skolan. Hon har sträckt muskeln i halsen när hon hoppade från hopptornet vid badstranden och har ont.
Men Eskil sov så jag sa att jag skulle komma lite senare. Jag blev klar med städningen lagom tills Eskil vaknade.
När jag precis hämtat henne kom Ulrika och hennes son Isak gående så det var perfekt timing!

Vi lekte och åt gott och tjötade. Sen blev det paj och kaffe och ännu mer lek och tjöt.
Vad du är fantastisk Ulrika! Tack för att du är du! Så fin och snäll och himla mysig att umgås med. Synd du bor i världens ende! ;)

Jag fick två kassar med massa kläder också! Jättefina kläder! Jag är så tacksam! Tack!!!

När Ulrika och Isak åkt så somnade Eskil som en stock igen och sov ett bra tag. När han vaknade så bjöd vi in grannarna på resten av pajen och Eskil fick leka igen. :)
Nu är han nöjd mitt sociala barn men trött och kommer att somna snart i sin säng. Han ligger där och sjunger och jag ligger i min säng och bloggar. :)

Chris har varit på bio med sina vänner.
Tror jag hör honom komma hem nu... Så jag säger hej! Ha en god kväll!

Love!





Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för god paj! Men framför allt...tack för att ni är så fantastiska grannar!

2012-05-30 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback