God kväll.

Nu e vi hemma igen.
Vi har varit hos svärfar och svärmor och firat mors dag.
Innan vi åkte så målade Eskil sin första teckning (med min hjälp) och den fick farmor i morsdagpresent.
Efter det målade vi en egen också som hänger på kylskåpet.
Av mej fick svärmor en ögonkräm som dämpar svullnad, poppis nu på sommaren när man kan bli lite svullen av värmen.





I bilen på väg till svärrissarna började Eskil plötsligt stoppa massa saker i munnen.
Sen hittade han trådarna till sin solhatt och satt och sög på dom.





Hos svärmor fick vi grillad fläskfile och potatisgratäng, sallad och whiskeysås.
Till efterrätt blev det glass. :) Mums!



När jag var på väg hem så fick jag ett sms från maken att han blir sen (-igen! >:( Samma sak igår! Mutter!) och då bestämde jag mej för att ta en avstickare till min väninna Veronica som bor i närheten.
Jag fick kaffe och blomskott med mej hem som jag genast planterade när jag kom hem.

Nu e jag tröttis...
Få se om dom ringer på morgonen och vill att jag ska jobba... Annars blir det jobb på tisdag.
Onsdag och torsdag e det ledigt för då jobbar Chris. Fredag står öppet fortfarande... Kanske blir det jobb då också?

Ha det finemang!
Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback