Axeln

Har blivit halvtidssjukskriven i en månad.
Jag funkar inte riktigt.
Tycker du att jag gnäller så kanske det är bäst att läsa nån annans blogg just nu. Jag har inte så mycket roligt att säga.
Tröttheten vill inte ge med sej och ångar jag på så slutar jag att funka.
Först kommer illamåendet. Sen känner jag hur huvudvärken börjar krypa fram. Till slut får jag migrän. Det är spänningshuvudvärk från nacken och axlarna.
Fick massage av Heidis pojkvän Staffan som är massör och det hjälpte men jag känner att det är på väg tillbaka.

Jag har haft tur innan med alla graviditeter men inte denna. Förut har jag inte förstått vad folk pratar om när dom berättat om sina krämpor.
Visst hade jag lite småjobbigt med dom andra barnen också men inte såhär.
Det här är inte kul.
Känner mej gnällig, svag och otillräcklig.

När jag var liten fick jag inte gnälla. Man ska bara rycka upp sej och kämpa vidare.
Att bara känna att man inte orkar hela tiden är jättejobbigt.
Nu ska jag sluta gnälla då... Och kämpa vidare.

Hej på dej!


Kommentarer
Postat av: Maria @ Home is wherever I'm with you

Äsch är ju din blogg,gnäll på om du känner för det :) Kolla om du kan få akupunktur för värken, min barnmorska tyckte jag skulle få det för min huvudvärk men den är bättre nu så jag hoppade det.

Krya på!

Postat av: Isabell

Ja gnäll på, vet precis hur du har det för jag mådde också pyton med Johannes, åtminstonne i början.
Hoppas det släpper snart =)
Kram

2012-11-26 @ 16:15:07
Postat av: Cecilia

Du har nog glömt att det var jobbigt med de andra ungarna. Det är okej att vara ynklig ibland, definitivt när man är gravid. Kram

2012-11-26 @ 18:12:52
Postat av: Nina

Hej igen!

Så glad att jag hittade din blogg igen, varit av med den sen min dator pajjade.

Wow, gravid igen :o) Stort grattis!!! Tråkigt dock att du inte mår bra. Jag vet hur du känner dig, jag var så vansinnigt trött under hela senaste graviditeten, helt galet var det. Hoppas snart det vänder för dig <3<3<3

Känner igen det där med en liten som klättrar på allt och hela hemmet är upp och ner. Kommer bli svårt att julpynta i år *haha*

Krya på dig och jättekramen

2012-11-26 @ 22:33:56
URL: http://nina-hansson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback