Bloggtorka

Jag vet inte vad jag ska skriva längre.
Händer inte så mycket. Jag e trött, jobbar, Eskil har varit sjuk i flera veckor och så rullar det på...
Dom stora kidsen har novemberlov och gör inget speciellt. Idag verkar dom tycka att det är skönt att vara hemma och ta det lugnt.

Är hemma idag och VAB:ar. Sitter och glor på tv, surfar på fånen och nu har jag legat i sängen och tagit det lugnt i väntan på att Eskil skulle vakna - som jag trodde skulle göra för hur länge sedan som helst - men han vaknade inte förrän nu. Han har sovit i fyra timmar!
Hans fick ögoninfektion men den verkar vara bättre, snoret verkar dock aldrig ta slut i hans lilla kran, den har runnit nu i tre veckor. Hosta har han fått också. Never ending story...

Har hittat en fantastiskt fin skänk att ha här uppe som jag gärna vill ha.
Köpte ju en som var alldeles för bred. Så typiskt. Den står nu där nere i hallen.

Sen händer inte så mycket mer...
Nu får jag ta och göra lite mat till lilla Eskil, han e nog hungrig efter att ha sovit bort hela förmiddagen!
Hare fint!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback