God kväll

Ska gå och lägga mej snart men jag får väl knåpa ner några rader här först...

Chattade just med min väninna... hon hade fixat så fint hemma med lite julblommor. jag vill också skrev jag. Men det går inte riktigt. Eskil är helt vild. Drar ner allt han når, öppnar alla luckor, lådor och skåp som går och kastar ut allt. Klättrar på allt. Upp på stolar och sen upp på borden. Jättetråkigt och så jävla fult över allt för man måste plocka upp allt! :(
Allt som är ovanför ens egna brösthöjd är tömt och barnsäkrat med lås eller barnlås. Allt är inputtat långt in på alla bänkar så att han inte ska nå det och dra ner det och stolarna i köket är bortplockade samt bordet intryckt mot den fina nya kökssoffan för annars klättrar han upp på den och därifrån upp på bordet.

Så har vi det här... Härlig ålder! :)

Nu säger jag godnatt!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback