God morgon!

Sitter i badrummet och tittar på sötaste ungen som badar. Han sjunger och gör så gulliga ljud. :)

Tänker på denna dag som kommer att bli väldigt lång.
Eskil vaknade tidigt och vi hade inte behövt gå upp förrän om fem minuter ungefär för jag börjar kl nio idag.
Halv elva blir det mvc och ultraljud för att se vilken vecka jag är i och sen blir det PUK test. Då får jag gå från jobbet och sen åka tillbaka. Chris kunde inte va med för det gick inte med hans jobb och det var ju synd. Men det fanns inte så många tider att få eftersom det måste vara en läkare med och PUK test kan man inte göra för sent. Så det fick bli denna tid.

På kvällen har vi föräldramöte så det blir sent i kväll också.

I förrgår fyllde jag år.
Hade önskat mej fårskinnstofflor och det fick jag av min fina make och då blev jag uppvaktad med massa blommor.
Mina vänner Peter och Frida tittade in och av dom fick jag ett sånt fint hjärta med mossa på som man ska hänga på dörren.
Jag hade visst varit snäll i år! :)
Nu e det på med kläder och så vidare... Eskil har visst badat klart.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Maria @ Home is wherever I'm with you

oj Grattis i efterskott, kul med presenter och blommor :)
Spännande med UL och ska bli spännande att höra vilken vecka du är i. hoppas tröttheten gett med sig lite!

kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback