Kanske inte skulle ropat hej... :)

Eskil somnade direkt efter förra inlägget vid halv elva. Jag med!
Sov tills nu när dom ringde från jobbet och undrade om jag kom imorgon.
Men Chris är ju ledig onsdag, torsdag så jag ska allt pallra mej dit...
Ja så nu har jag sovit middag i tre timmar... Jag som var så pigg! :-/
Var hungrig som en varg när jag vaknade! Ojoj. Kunde inte vänta, var tvungen att ha nått på en gång! Ge mej maaaat!
Sitter nu i vardagsrummet och äter.
Eskil sover fortfarande. Verkar inte helt kry vår lille pojk. Nu har han sovit i tre och en halv timme.

Julpysslet köpte jag på Ica maxi igår. Dom hade gjort massa förslag och jag snodde deras idé rakt av. Det blev jättegulligt och jag är nöjd.
Nu vill jag bara hitta lite ljusstakar till fönstret. Har bara sånna gamla fula som jag köpte när jag precis hade flyttat hemifrån och dom är skitfula.
Kollade lite på Ica och dom hade en del men jag ska kolla lite på andra ställen också först.
På Claes Olsson hade dom en lampa som hade en stjärna som skärm. Sånna finns på andra ställen också men skillnaden var att du här fick med en vanlig lampskärm också. Det var himla fiffigt. Hoppas att dom har dom kvar...

Idag är jag i vecka tolv. Då är risken för missfall mycket mindre. Jag är nojig hela tiden. :( Jobbigt.
Men nu ska jag gå och göra mej en kopp te!

Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback