Natten

Jag fick sova hur länge som helst imorse så jag är inte så trött...
Ligger just nu i sängen och lyssnar på Eskil och Chris när dom snarkar.
Även om jag inte är så trött för att sova så är jag seg och orkeslös.
Började äta järntabletter för tre dagar sedan men det tar väl ett tag innan det visar nått resultat.

Idag har Eskil mått bra.
Han har varit mer sitt vanliga ja och lekt och sprungit runt, verkar ha mer styrka i benen. I alla fall när han är pigg. När han blir trött så orkar han inte riktigt.
Läkarna sa att viruset kan sätta sig i ljumskarna eller att man efter att ha varit förkyld så länge blir orkeslös i musklerna. Det går väl över om han blir frisk nån dag... Snoret rinner fortfarande hela tiden. Tänk att det finns så mycket snor i en sån liten människa! Amazing.

Jaja. Jag får väl göra ett tappert försök att sova ändå.
Säger god natt med en bild på gubben i lådan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback