Suck

Den här tröttheten alltså. Den tar knäcken på mej.
Kände mej rätt pigg i går kväll när jag skrev inlägget men efter det la jag ner iPhonen och deckade direkt. Sov till halv tio och sen vid två så var jag bara tvungen att gå och lägga mej igen.
Jag orkar ingenting.
I säkert en månad har jag sagt varje helg att vi ska gå och ta en kopp hos kusin Sanna - vi brukade nämligen göra det förut på helgerna. Dom bor lagom långt bort, men det slutar varje gång med att jag ligger i sängen eller soffan och inte orkar. :(
Så jävla jobbigt att va helt orkeslös!

Orkade laga mat i alla fall och så åt vi glass, maränger, grädde och banan till efterrätt. Mådde jätteilla efteråt, men jag mår illa hela tiden ändå så det är ingen skillnad. :-/
Nu ligger jag i sängen igen. Surprise.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback