Vi vilar middag

Eller Eskil i alla fall...
Jag ligger och fryser under täcket.
Försöker tvätta lite. Vi har världens tvättberg igen. Det är vårat öde. Att alltid ha tonvis med tvätt. Det lär inte bli bättre kan jag tro med en till som är på väg som kommer att kräkas och bajsa stup i kvarten.
Idag vaknade jag på dåligt humör och har inte haft nån vidare bra tålamod. Känner mej trött och hängig. Chris har sin femdagarsvecka nu och igår kom han hem halv nio. :( Sara har bara hängt hemma hela helgen också och vart så himla rastlös och det tar på krafterna.

Eskil somnade aldrig om igår så framåt kvällen började han bli bra grinig. Och jag var så himla trött! Försökte få honom att somna flera gånger men det gick inte.

Grattis på fars dag först och främst till min egna papsen men även till alla andra pappor där ute.
Chris fick en T-shirt av oss med amerikanska flaggan på och då kan det inte gå fel.
Frågade honom igår vad han ville ha till julklapp och då sa han att han ville ha en T-shirt. Nu har han fått en till farsdag så då får han önska nått annat?

Kanske borde jag försöka sova lite så jag inte är så grinig i eftermiddag?
Yes. Låter som en bra plan.
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback