Zzzaaa

Zzaaa. Råkade visst trycka på lite knappar av misstag...
Men det passade ju bra för jag visste inte vad jag skulle ha för rubrik.

Idag är jag lite piggare. Mår inte så illa heller. Har illamåendet med tröttheten att göra?
Har orkat städa lite. Här ser ut som bomben!
Eskil har kommit i åldern då han ska plocka ur alla lådor, skåp, väskor och påsar och bara kasta det åt alla håll.
Vi har barnlås på varenda skåp, till och med på nattduksborden. Men alla hans backar med leksaker i hans rum töms och sprids ut i hela huset.
Återvinningspåsen är ett till roligt ställe att tömma såklart. Vi försökte lösa problemet genom att ha återvinningen i en kista/sittbänk som vi haft i hallen nere men som fått komma upp - men den är lite för liten.
Den nya kökssoffan har vi andra saker i. Passar inte så bra till att ha återvinning i. Får klura på det här mer...

Skulle så gärna vilja måla den nya skänken/skåpet men jag har ju inte haft någon energi...
Men om jag fick det gjort så skulle jag kunna få in lite saker i den och få röjt ordentligt här.
Kan man önska sej energi i födelsedagspresent? Fyller år på tisdag ju. :)
Om inte så kanske som julklapp då?

Jul ja... Nu e den också snart här ju. Jag har i vanlig ordning inte köpt en endaste julklapp än. Sån e jag. Det blir så var eviga gång! :)
Vad ska man önska sej själv då? Jag har så jäkla mycket bröte så jag borde önska att nån kom med en container och körde massa skit till soptippen!
Men tapeter till hallen är nått jag önskar mej. Och klinker till golvet...
Men det ska vi ju köpa själva snart så då är det också borta från listan... :D
Önskar mej ingenting. Kommer inte på nått! Meh... Får Googla runt så kanske jag kommer på nått!

Eskil är fortfarande snorig! Helt galet. Han har varit det i snart sex veckor! Hur kan man va förkyld så länge? Eller har det bara börjat om och om?

Sara ska börja rida idag och hon är väldigt spänd över detta. Jag måste följa med. Får väl släpa dit Eskil och ta med vagnen så det blir säkert bra... Det är hans sovtid då egentligen.
Jag gillar inte hästar. :( För det första är jag allergisk mot dom. Sen tycker jag att dom e stora och luriga. Dom stinker också. :(
Men Sara älskar hästar och har tjatat om att få rida i evigheter så det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sej dit...

Jahapp... Får väl fortsätta med städandet. Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback