Fick ett roligt paket!

Ni som läst min blogg ett tag har förstått vid det här laget att jag är helt såld på second hand.
Älskar loppisar, Blocket, Tradera, reor och att fynda.
Jag handlar hellre sex par begagnade kuddar för priset av än ny.
Hur kär jag än blir i någon sak i en affär så köper jag den inte om priset är skyhögt. Istället väntar jag, letar efter en likadan på Tradera och Blocket eller hittar något liknande på en loppis.
Det kan ta mej många månader men med tålamod så finner jag till slut det jag sökt.
Nu ville jag ha många kuddar till min "nya" kökssoffa och sökte på kuddar på Blocket. Sökte i hela Sverige och hittade något som jag fastnade för.
Mailade tjejen och undrade om hon kunde tänka sej att skicka och det kunde hon!
Idag hämtade jag ut paket och det såg för lustigt ut! Hur packar man kuddar liksom? Det var en stor boll. :)
Men varenda kudde var underbar och det blev fint i både sovrum och kök.
Ytterligare ett kuddöverdrag kom samtidigt så nu har jag verkligen många fina kuddar.

Kuddinlägg blev detta visst men det gör säkert ingenting för kuddar är ju underbara! Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback