Grannar

Oj oj... Det är sårade känslor här i Furumossen...
Ni har väl hälsat ordentligt på alla grannarna där ni bor!? Det hade tydligen inte vi...
Sa nämligen hej till någon tant som bor längst in i våran länga här nyss när jag och Eskil gick utanför och hon säger:
-Får jag bara fråga... Varför har ni börjat hälsa nu?
Jag blev minst sagt förvånad och frågar... Jaha? Vad menar du...? Men ni bor väl här? Vi hälsar på alla...
- I början gjorde ni inte det varken du eller din man så då tänkte jag att ni är väl inte så intresserade...!
- Jaha, oj då men vi kanske bara inte kände igen er då... Men vi brukar säga hej... Då får jag be om ursäkt.
- Nä du behöver inte be om ursäkt... Jag ville bara säga hur jag kände!

Oooops! :-S Hopsan sa... Vi flyttade hit 2008. Äntligen fick hon detta sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback