Lilla Sara

Imorse så var min lilla gulliga Sara med om trauma.
På väg till busshållplatsen bevittnade hon en svår trafikolycka där en av personerna dog.
Sara såg alltså när dom blev påkörda. Det var två gamlingar, en tant med rullator och hennes man. Det var bara hon som var där och såg när bilen kom i full fart och kör på dom!
Hon ringde helt hysterisk och skrek att dom var döda.
Vi gick tillbaka och tittade, pratade med ambulansförarna och dom andra och dom sa då att dom lever.
Men på väg till skolan senare så stannade vi och pratade med polisen som stod kvar när ambulanserna hade åkt i väg och dom sa till mej att damen som var 85 inte klarade sej.
Sara ville bestämt åka till skolan, hon ville absolut inte stanna hemma med mej även om jag tjatade på att hon skulle stanna så hon har varit i skolan och jag har jobbat.
Lilla gulliga Sara bus. Hon har haft en svår dag.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Krama om lilla gumman i från mig.

2012-10-20 @ 09:44:35
Postat av: Sanna

Stackars liten... :( Hoppas hon pratar av sig. Krama henne från mig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback