Gäsp

Gjorde pannbiff idag och Chris och Kidsen åt kantareller till. Jag gillar inte kantareller.
Efter maten fick jag galet ont i magen och så deckade jag på soffan.
Får fortfarande kramper men det är lite bättre nu.
Imorgon ska vi på jätteintressant föreläsning - vill inte bli sjuk nu!

Eskil snubblade på sina händer igen!
Han blir väldigt klumpig när han blir trött. Motoriken hänger inte riktigt med då. Sen deckade han också i soffan.
Soffan är den allmänna sovplatsen idag...?
Nu sover han där så sött.
Han är väldigt förkyld! Snoret rinner hela tiden. :( Lilla parvel.
För några dagar sedan drömde jag att han drunknade. Det är den värsta drömmen jag nånsin haft. Jag vaknade i panik och sprang upp med tårarna sprutandes åt alla håll. Det var så himla verkligt... Usch.
Sen skulle jag jobba och jag var helt skärrad och chockad hela dagen. Blir fortfarande helt spak när jag tänker på det. :'-(

Chris fick avbryta där uppe när jag fick så ont i magen... Få se om han kanske kilar upp där igen nu när vi vaknat till liv och känner oss bättre jag och Eskil.
Känns bra med bygget där uppe. Nu har vi kommit en bra bit på väg och imorgon ska han åka till tippen och hiva massa skräp som tar enorm plats. Sju flyttlådor med bröte ska vi skänka till Östhjälpen också, det tar också mycket plats.

Nu myser jag och Eskil här i soffan.
Underbarast är han! Love!

Ha det bra! Kram.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback