Hej mitt i natten!

Sov middag med Eskil så jag är inte så trött nu...
Glor på tv och surfar. Drömmer mej bort om nytt kök och badrum. Och hall där nere... och Fias rum och, och, och...
Ska kanske försöka bli klar där uppe på vinden först så man kan börja i rätt ände...?
 
Efter att jag och Eskil hade sovit middag och ätit åkte vi bort till kusin Sanna och fick med oss en kasse med kläder igen! Thank you! :) Jättefina kängor fick vi med oss hem också!
Eskil killen kommer att va jättefin i dom.
Lilla parveln håller på att bli stor nu... Idag klättrade han upp i soffan utan hjälp och jag råkade få det på film!
Jag tror att det är första gången som han gör det helt själv.
 
 
Han är så himla fin. Världens sötaste!
Vilken kärlek!!
 
 
Jag har köpt en ny piercing också. Köpte på Tradera.
Jag fastnade med min gamla i frysdisken på Ica! :D Så jäkla weard!
Skulle liksom böja mej över och ta upp ett paket lax och så fastnar piercingen i kanten som var krökt inåt.
Där satt jag fast och kunde inte ta mej loss! Tills det sa pling och piercingen gick sönder och halva ramla ner på golvet!
Har haft den gamla i över tio år och aldrig fastnat i nått!
Jaja, nu har jag en ny.
 
Nu är det dags för sängen!
Ha det bra i natten och hoppas er söndag blir bäst!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback